به باران سلامی دوباره خواهم داد

خرید بک لینک
تهران
امروز ستون نیازمندی های تمام روزنامه هایش این بود :
نیازمندیم،
به خبرهایی خوب،
به مرهم،
به دلهایی بدون داغ ....
نیازمندیم،
به اشک های از سر شوق،
به دلهره های اتفاقات خوب،
به مهربانی بیشتر ......
نیازمندیم،
به اخباری
با دو خط لبخند ... به باران سلامی دوباره خواهم داد...

ما را در سایت به باران سلامی دوباره خواهم داد دنبال می‌کنید

برچسب: تهران, نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:43

بزرگترين مصيبت دنيا قحطي و جنگ نيست.
نامهرباني انسانهايی ست كه مهربان بودن...

به باران سلامی دوباره خواهم داد...

ما را در سایت به باران سلامی دوباره خواهم داد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:43

تو می تونی ساعت ها بشینی و
پشت سر من حرف بزنی،
خیال بافی کنی،
قضاوت کنی،
بهم تهمت بزنی یا حتی فحش بدی...
اما بهتره بدونی درست همون لحظه ای که تمام وجودت پر از کینه شده؛
من توی بهترین کافه ی شهر نشستم و
دارم بستنی وانیلی می خورم
با تزیین توت فرنگی!
خوشمزه ست؛


امتحان کن...

به باران سلامی دوباره خواهم داد...

ما را در سایت به باران سلامی دوباره خواهم داد دنبال می‌کنید

برچسب: امتحان, نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:43

برعکس همه ی آدما که روزا رو به شبا ترجیح میدن، من همیشه شبا رو بیشتر دوست داشتم.
همه تا نیمه های شب بیدارن و به غصه هاشون فکر میکنن، اما من تا دم صبح رویا می بافم و از لذتشون خوابم نمی بره. دلم نمیاد چشمامو رو اون لذت و هیجان تصور رویاهام و لرزش دلم ببندم و با خواب، لذت دیدن رویا تو و بیداری رو از خودم بگیرم.
این رویابافیا وقتی برات جدی تر میشه که اثرشونو ببینی.
خیلی لذت بخشه که ببینی زندگیت داره شبیه رویاهای گذشته ت میشه. به باران سلامی دوباره خواهم داد...

ما را در سایت به باران سلامی دوباره خواهم داد دنبال می‌کنید

برچسب: خوبیه, نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:43

کاش میشد خاطرات خوب را
در گلدان گذاشت!
و روی میزی جلوی چشمان گذاشت
تا گل کند...
و عطرش بپیچد در لحظه ها....

به باران سلامی دوباره خواهم داد...

ما را در سایت به باران سلامی دوباره خواهم داد دنبال می‌کنید

برچسب: کاش,میشد, نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:43

سفر بخیر اسفند ! کوله بارت را بستی ؟ چیزی را فراموش نکرده باشی!مثلا خاطره ای ، دردی ، غمی !حواست باشد همه را برداریدِر چمدانت را محکم ببندی!فروردین دارد می آید! میدانی که چمدانش سبک است پر از شکوفه !وقتی رسید میخواهم وصلشان کنم روی درخت های حیاط !میخواهم بهار را دل انگیز کنم...عشق را نشانش بدهمقدم زدن زیر بارانبه بهار بفهمانم سه ماه فصلش باید دوست داشتن باشد ، پر از روزهای خوباسفند جان بودنت کافی است وقتت تمام شدهبو کن ! بوی سمنو می آید بوی سنجد ! بوی پول های تا نخورده ی لای قرآن !معطل نکن پستت را تحویل بده بهار پشت در است ! به باران سلامی دوباره خواهم داد...

ما را در سایت به باران سلامی دوباره خواهم داد دنبال می‌کنید

برچسب: سفر,بخیر,اسفند, نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:43

یک توپ بسکتبال توى دست من تقریبا ١٩ دلار می ارزه اما توى دست مایکل جردن تقریبا ٣٣ میلیون دلار!بستگی داره توپ توى دست کی باشه!یک عصا توى دست من می تونه سگ ها رو دور کنه اما توى دست موسی(ع) دریای بزرگ رو می شکافه!بستگی داره عصا توى دست کی باشه!دو تا ماهی و یه تکه نان توى دست من یه ساندویچ می شه اما توى دست حضرت عیسی(ع) هزاران نفر رو سیر می کنه!بستگى داره روزى شما دست کى باشه!همانطور که می بینید ، بستگی داره هرچیزى ،توى دست کی باشه!پس ، دلواپسی هایت ،نگرانی هایت ، ترس هایت ،امیدهایت ،خانواده ات و نزدیکانت را به دستان خدا بسپار.چون بستگی داره ،چی ،توى دست کی باشه!دستهایتان همواره توى دستان خدا. به باران سلامی دوباره خواهم داد...

ما را در سایت به باران سلامی دوباره خواهم داد دنبال می‌کنید

برچسب: بستگی,داره, نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:43

از ته دل زندگی کن. بگذار مشعل زندگی ات جانانه شعلهور باشد، تا در لحظه رفتنت چیزی برای زندگی کردن باقی نمانده باشد که حسرتش را بخوری. غیر از این باشد باید دوباره و دوباره بازگردی تا تمامش کنی.

اوشو

به باران سلامی دوباره خواهم داد...

ما را در سایت به باران سلامی دوباره خواهم داد دنبال می‌کنید

برچسب: زندگی, نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:43

عروسکی که در پنج سالگی خراب شد و کلی غصه اش را خوردیم، در ده سالگی دیگر اصلا مهم نیست.نمره امتحانی که در دبیرستان کم شدیم و آنقدر به خاطرش اشک ریختیم و روزگارمان را تلخ کرد در دوران دانشگاه هیچ اهمیتی ندارد و کلا فراموش شده است.آدمی که در آخرین سال دانشگاه آنقدر به خاطرش غصه خوردیم و اشک ریختیم و بعد فهمیدیم ارزشش را نداشته و دنیایمان ویران شد، در سی سالگی تبدیل به غباری از یک خاطره دور دور دور شده که حتی ناراحتمان هم نمیکند.و چکی که برای پاس کردنش در سی سالگی آنقدر استرس و بی خوابی کشیدیم، در چهل سالگی یک کاغذ پاره بی ارزش و فراموش خواهد شد.پس یقین داشته باش که مشکل امروزت، اینقدرها هم که فک به باران سلامی دوباره خواهم داد...

ما را در سایت به باران سلامی دوباره خواهم داد دنبال می‌کنید

برچسب: همه,مشکلات,همان,عروسک,پنج,سالگی,است, نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:43

صفحه بندی